30 January 2020

Bloglist Segment 2020 Misaki Pure Blood

Salam dan selamat sejahtera hari ini nilam nak join segmen bloggers Misaki pure blood, terbelit belit nak sebut, cari kursor tetikus tak jumpa, rupa rupanya yang ikon watak kartun itu kursor nya, saya telah follow blog kamu dan subcribe channel youtube kamu ya, blog misaki pure blood ini meriah, juling mata saya, maklumlah rabun warna, saya join bloglist segment kamu ya, sebab hendak join segmen ini, kerana nak tambah kenalan rakan rakan online dan meningkatkan trafik blog nilam, harap saya menjadi insan bertuah menang segmen awak.

Salam kenal misaki pure blood, kalau pembaca yang lain mahu menyertai segmen ini boleh tekan sekali pada gambar di bawah ya.

Bloglist Segment 2020
Mari kita meriahkan segmen bloggers misaki pure blood ini. Salam perkenalan ya.

3 comments:

  1. Allahhu.. juling ke matanya dengan warna blog Misa TT^TT

    anyway thanks sebab join ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ok je, cuma mata saya kurang nampak sikit...hhaah

      Delete

Terima kasih kerana memberi pandangan dan komen, sangat menghargai